Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Reset
Reset

Laboratorium Przyszłości

Laboratorium Przyszłości

Laboratoria Przyszłości to inicjatywa edukacyjna realizowana przez Ministerstwo Edukacji i Nauki we współpracy z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Naszą wspólną misją jest stworzenie nowoczesnej szkoły, w której zajęcia będą prowadzone w sposób ciekawy, angażujący uczniów oraz sprzyjający odkrywaniu ich talentów i rozwijaniu zainteresowań.

Celem inicjatywy jest wsparcie wszystkich szkół podstawowych w budowaniu wśród uczniów kompetencji przyszłości z tzw. kierunków STEAM (nauka, technologia, inżynieria, sztuka oraz matematyka).

W ramach Laboratoriów Przyszłości nasza szkoła otrzymała wsparcie finansowe w wysokości 144. 500 zł.

„Laboratoria Przyszłości” w Szkole Podstawowej nr 6 w Zamościu mają charakter interdyscyplinarny, ponieważ zostały tak wyposażone, aby mogły się w nich odbywać zajęcia konstrukcyjne, rejestracji oraz realizacji obrazu i dźwięku,  a także zajęcia z zakresu robotyki, elektroniki oraz kulinarne. Zakupione pomoce będą służyć wszystkim uczniom na lekcjach różnych przedmiotów oraz na zajęciach pozalekcyjnych, a wykorzystywane nowoczesne technologie umożliwią rozwój zdolności manualnych, umiejętności praktycznych, kreatywnego i technicznego myślenia oraz rozwiązywania problemów, a także realizowanie własnych projektów.

Data dodania: 2023-09-24 23:08:57
Data edycji: 2023-09-29 21:17:25
Ilość wyświetleń: 328

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Więcej informacji

Programy, Projekty

Erasmus +Laboratorium PrzyszłościNarodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0Unijny program dla szkółAktywna TablicaZdalna szkolaMapa pomocy
Miej oczy na wszystko otwarte, bądź własnym sobie stróżem, byś nigdy nie uczynił nic takiego, co by cię w pogardę ludzką podać mogło.
Szymon Szymonowic
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej