Dzień Gier Planszowych - Szkoła Podstawowa nr 6 im. Szymona Szymonowica w Zamościu
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Dzień Gier Planszowych

 

10 października wypada wyjÄ…tkowe Å›wiÄ™to – DzieÅ„ Gier Planszowych, a wiÄ™c coroczne Å›wiÄ™to miÅ‚oÅ›ników planszówek. Z okazji tego dnia w Å›wietlicy szkolnej odbyÅ‚y siÄ™ zajÄ™cia edukacyjne poÅ›wiÄ™cone tej tematyce. Uczniowie w trakcie zajęć Å›wietlicowych wysÅ‚uchali krótkiej pogadanki na temat przeglÄ…du i zasad tworzenia gier planszowych. Grali z rówieÅ›nikami w swoje ulubione planszówki. Ponadto ich zadaniem byÅ‚a praca grupowa,  wÅ‚asnorÄ™czne wykonanie gry planszowej. Uczniowie z dużym zaangażowanie i entuzjazmem zabrali siÄ™ do konstruowania gier. Wspólnie z rówieÅ›nikami wybierali temat i fabułę, wykonali ciekawe plansze z zaznaczonÄ… trasÄ… oraz opracowali jasne i proste zasady gry. Na koniec testowali swoje gry. ZajÄ™cia byÅ‚y nie tylko Å›wietnÄ… zabawÄ…, ale też wspaniałą lekcjÄ… integracji, planowania, przewidywania, logicznego myÅ›lenia, zrÄ™cznoÅ›ci, spostrzegawczoÅ›ci, liczenia i zasad fair play.

 

Tekst i zdjÄ™cia: Ewelina Sienicka

Data dodania: 2025-10-13 15:54:45
Data edycji: 2025-10-13 15:56:31
Ilość wyświetleń: 59

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Więcej informacji

Programy, Projekty

Unijny program dla szkółZapobiegamyMapa pomocyZdalna szkolaAktywna TablicaUnijny program dla szkółNarodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0Laboratorium PrzyszłościErasmus +
Miej oczy na wszystko otwarte, bÄ…dź wÅ‚asnym sobie stróżem, byÅ› nigdy nie uczyniÅ‚ nic takiego, co by ciÄ™ w pogardÄ™ ludzkÄ… podać mogÅ‚o.
Szymon Szymonowic
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej