Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Wyróżnienia w Międzyszkolnym Konkursie Literackim „Utkane z codziennych doświadczeń”

Wyróżnienia w Międzyszkolnym Konkursie Literackim „Utkane z codziennych doświadczeń”

16 kwietnia 2024 r. w Szkole Podstawowej nr 3 w Zamościu odbyło się podsumowanie

Międzyszkolnego Konkursu Literackiego „Utkane z codziennych doświadczeń”. Wśród finalistów znalazły się uczennice

klasy IV B Dina Huszalak i Wiktoria Szabatowska, których opowiadania zostały wyróżnione.
Celem konkursu było poszerzenie wiedzy uczestników na temat tradycji, lokalnych wspomnień,  przekazów rodzinnych i wydarzeń związanych z naszym regionem.
Wiktoria napisała opowiadanie „Serce prawdziwego Polaka” a Dina „Pamiątkowe zdjęcie”. Uczennice w sposób kreatywny i oryginalny przedstawiły wzruszające historie, sięgające pamięcią do czasów II wojny światowej. Utrwalając przekazywaną z pokolenia na pokolenie opowieść, pozostającą we wspomnieniach rodziny, przypomniały, że „Każdy ma swoją historię utkaną z codziennych doświadczeń”.
Serdecznie gratulujemy i życzymy Dinie i Wiktorii wielu sukcesów oraz rozwijania talentu literackiego!
Tekst: Renata Sobczyńska
Zdjęcia: Monika Opała

 

Data dodania: 2024-04-17 17:37:37
Data edycji: 2024-04-17 17:39:44
Ilość wyświetleń: 182

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Więcej informacji

Programy, Projekty

Unijny program dla szkółZapobiegamyMapa pomocyZdalna szkolaAktywna TablicaUnijny program dla szkółNarodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0Laboratorium PrzyszłościErasmus +
Miej oczy na wszystko otwarte, bądź własnym sobie stróżem, byś nigdy nie uczynił nic takiego, co by cię w pogardę ludzką podać mogło.
Szymon Szymonowic
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej